مرتضی دشتی (تایید نشده) در محصول بلندگو بیضی ماشین «Focal 690 AC»

من این باند رو نصب کردم بعد از تقریبا 5 روز متوجه شدم نصاب نامرد مثبت منفی یکی از باندها رو جابجا نصب کرده بود .و گین رو هم تا آخر بالا برده بود این ب
دانیال حقگو در محصول ساب ووفر - ساب باکس «Sony XS-GTR121L»

این ساب رو دوسال پیش روی طاقچه پژو نصب کردیم ویبره ی خیلی خوبی داره اتاق پژو رو بهم ریخت اینقدر قوی بود. ناهماهنگی هم با موزیک نداشت.
احسان امیدوار در محصول ساب ووفر - ساب باکس «Sony XS-GTR121L»

آقا هامی عزیز و داش فراز گل خیلی توضیحاتش مختصربود واس معرفی محصول جدید یکم توضیح بیشتر اضاف کنید برای خرید بشه با مدل های دیگ مقایسه کرد ،تعجب کردم د
amir Soltan در محصول بلندگو بیضی ماشین «Hertz DCX710»

من خودم با 6975 خیلی موافق نیستم اما فکر نمیکنم این به یه جفت 6975برسه چه برسه به 2 جفت خصوصا بیس، یه جفت 6975 اندازه 2 جفت این حداقل بیس داره.
محسن سمنانی (تایید نشده) در محصول بلندگو بیضی ماشین «JBL GT7-96»

سلام خدمت دوستان , حدودا یک ماه پیش این باند رو حضوری از فروشگاه بهرام شاپ تهیه کردم و به نظر فروشنده این فروشگاه محترم بهترین باند بدون آمپ تو بازار
محمد Mohammad در محصول آمپلی فایر «Helix G Four»

سلام خدمت دوستان و عوامل فروشگاه بهرام شاپ، این دستگاه یک غول تمام عیاره، فوق العادست، یک جفت 4xe2 helix بصورت سری به همراه یک جفت focal 690 که سری شد
arvin kazemnia (تایید نشده) در محصول ساب ووفر - ساب باکس «Sony XS-NW1202»

با سلام
arvin kazemnia (تایید نشده) در محصول رادیو پخش «Sony CDX-G1151U»

با سلام خدمت دوستان و عوامل بهرام شام
arvin kazemnia (تایید نشده) در محصول بلندگو بیضی ماشین «Sony XS-N6940»

با سلام و خسته نباشید خدمت عوامل پرکار بهرام شاپ
Amir s (تایید نشده) در محصول بلندگو بیضی ماشین «Hertz DCX710»

باسلام دوستان تو خریدنش شک نکنید من دارم با امپ 6550 ام بی بستم.به راحتی چهارتا 6975رو میخوره.فقط بیسش کمه.
رضا مرادی در محصول ساب ووفر - ساب باکس «Sony XS-GTR121L»

سلام خدمت دوستان بهرام شاپی و تشکر ویژه بابت اجناس با کیفیت و متنوعی که اضافه میکنن به سایت.خداقوت
میلاد (تایید نشده) در محصول آمپلی فایر «Sony XM-GTR4A Car Amplifier»

سلام .لطفا این امپ رو موجود کنین چرا موجود نمیشه 
parsaat (تایید نشده) در محصول بلندگو گرد ماشین «Infinity Primus 6502»

داخل درب جلوی پژو بستم کیفیت و شفافیت صدای خوبی داره ولی از قدرت و حجم صداش راضی نیستم
mohammad arshadi در محصول آمپلی فایر «Booster BSA-9604»

جای اینکه بیاین امتیاز الکی بدید کسی که تجربه کرده این امپو بیاد تجربیاتشو بنویسه بعد امتیاز بده 
mohammad arshadi در محصول بلندگو بیضی ماشین «Pioneer TS-A6995S»

با سلام.
مرتضی عسگری در محصول دوربین دنده عقب - مانیتور ماشین «Claro CL-709BT»

باسلام. میخواستم از آقای معصومیان بابت این سایت خوبشون و تحویل به موقع سفارش تشکر کنم. دستشون درد نکنه
علی کدخدایی (تایید نشده) در محصول رادیو پخش «Pioneer DEH-X9650BT»

با سلام
هاشم منصوری (تایید نشده) در محصول رادیو پخش «Kenwood KDC-BT610U»

سلام چاکر همه دوستان آقا مسعود ممنون بابت راهنماییتون تو قسمت ساب جی بی ال آقای محمدی به پخشتون دست نزنید که بسیار ارزشمند هست منم پخش 300 کنوود رو به
رضا مرادی در محصول آمپلی فایر «Booster BSA-9044»

خداییش دوستان کم لطفی میکنن راجب امتیاز این محصول.به نظر من نسبت به قیمتش فوووووووووق العادس خدایی.با ۳۵۰ تومن این قدرت،زیبایی،کیفیتو هیچ جای دنیا نمی
علی رستمی در محصول رادیو پخش «Kenwood KDC-X5100BT»

سلام من این پخش رو از بهرام شاپ خرید کردم قیمت عالی جاهای دیگه سرچ زدم قیمت بالای 500 بود 96.10.09 رسید دستم سریع نصبش کردم قبلش پایونیر داشتم 3350 با
masoud emami در محصول رادیو پخش «Kenwood KDC-BT610U»

با سلام معلومه شفافیت ندارین قطعاتتون ناهماهنگه پخشهای کنوود هم بمه صداشون هم بیس پایونروندارن وبا باندای خودشون بالا نس میشن که اصطلاحا تیزن نمونه با
وحید اسفاری در محصول بلندگو بیضی ماشین «Kenwood KFC-PS6985»

سلام سوالاتون رو باید تو بخش سوال و جواب بپرسید که جواب داده بشه.آقای مصلحی پور انواع پژو درب جلو سایز 16 نصب میشه.میتونید 1695 کنوود یا 1686 پایونییر
شایان علیزاده در محصول ساب ووفر - ساب باکس « Booster BW-152M1 D4»

باسلام خدمت جناب معصومیان عزیزو همکاران محترم و زحمتکششون در بهرام شاپ،برند بوستر مخصوصا در قسمت ساب بسیار قدرتی عمل کرده و من شخصا بارها و بارها از ا
jafar khammar در محصول تیوتر - سوپر تیوتر «Pioneer TS-B350PRO»

سلام دوستان من اینو خریدم هنو دستم نرسیده بود دلهره داشتم که اونجوری که میخوام نباشه دوستان هم مارکای دیگه میگفتن الان که نصب کردم واقعا ازش راضیم یعن
احسان مصلحی پور در محصول بلندگو بیضی ماشین «Kenwood KFC-PS6985»

سلام من این باند ها رو رو پخش فابریک پژو دارم خیلی عالیه .....اصلا فکرشو نمی کردم این کیفیت عالی رو داشته باشه.
وحید اسفاری در محصول رادیو پخش «Kenwood KDC-BT610U»

سلام آقای محمدی .تنظیمات پخشو صفر کنید و آمپ رو از روی مقاله سایت تنظیم کنید.احتمال داره که سیم مثبت و منفی باندها رو اشتباه بسته باشین.موفق باشین✋.
سعید محمدی در محصول بلندگو بیضی ماشین «JBL GX-963e»

سلام  من ۴ ماهه که این باند رو بدون آمپ نصب کردم ولی بازم صدای معرکه و دلنشینی داره حتی با وجود اینکه پخشم سونیه و قدیمیه  واقعا ارزش خرید داره
Mehrdad Faraji در محصول رادیو پخش «Pioneer DEH-X7850BT»

من این ضبط‌رو هشت ماه استفاده کردم اول بصورت استاندارد نصب کردم وهای رنج آزار دهندای داشت ومجبور بودم سه‌تا اکولایزره انتهای رو منفی پنج وشیش میکردم ک
محمدرضا محمدی در محصول رادیو پخش «Kenwood KDC-BT610U»

من این پخش رو بعد از کلی تحقیق و بدگویی و البته تعریف کم بسته به تحقیقات خودم خریداری کردم و الان با یه جفت باند 6975 سری اول و آمپ 526 کنوود راه اندا
جواد تمدنی مقدم در محصول بلندگو گرد ماشین «Sony XS-FB133E»

در یک کلام عالی امروز نصبش کردم جای فابریکی از همه لحاظ عالیه و صدایی خیلی خوبی داره
Hami در محصول «Sony MEX-N5200BT»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز khorsandi: مچکرم, طبق تست عملی که با اسکوپ و فانکشن از خروجی آمپ گرفته شده توان آمپ داخلی حدودا 17rms می باشد. با این ترکیب می توانید حدودا تا 40% خروجی باند کیفیتی هلیکس را در اختیار داشته باشید.       موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer TS-7150F»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز جمشید: درود بر شما, در خدمتتون هستم.
  • باند 9623 اینفینیتی: وضوح بالا و وضوح بالا و وضوح بالا حرف اول و آخر را میزند. تفکیک بیشتر - صدای گرم تر - میدرنج شفاف تر ماه عسل این انتخاب خواهد بود.
  • باند 7150 پایونیر: صدای پر هیجان و متوازن در همه پارامترها نقش تعیین کننده دارد. ارایه میدبیس بهتر - کیفیت ساخت قدری بالاتر - پرتاب صدای بیشتر ماه عسل این انتخاب خواهد بود. 
  • توجه: با توجه به پارامترهای مثبت هر یک از دو باند انتخاب نهایی هر یک از موارد صرفا به سلیقه خودتان باز خواهد گشت.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer TS-7150F»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز داریوش:
  • در مورد سیستم ماشین اول: با توجه به جنس صدای باند 718 کنوود انتخاب 6965v3 و از آن بهتر 7150 پایونیر بهترین انتخاب قلمداد می گردد. آمپ 704 کنوود جهت راه اندازی دو جفت باند مذکور متناسب به شمار میرود. 
  • در مورد سیستم ماشین دوم: اگرچه همواره بنده با افزودن ساب حتی روی تاقچه (نسبت به دو جفت باند) بیشتر موافقم اما در عین حال با محدودیت در نصب ساب, ترکیب انتخابی سمند کاملا هوشمندانه و مورد تایید بنده خواهد بود و ضعفی در خروجی با هدف پرتاب صدای نسبتا بالا و دیتیل مناسب نخواهد بود.      
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer TS-7150F»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز Amir: با هدف گرفتن بیس و کیفیت به صورت نسبی در حد وسط (تلفیق دو پارامتر) باند 7150 اندکی بالاتر قرار خواهد گرفت.      موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer TS-7150F»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز Mohamad: با تغییر باند موجود 9603 اینفینیتی به 7150 پایونیر کیفیت تغییر و ارتقا شگرفی نخواهد داشت. در این بین ظرافت و موزیکالیته فرکانس های میانی کمتر شده و در عوض پرتاب صدا - قدرت بیس - تریبل کریستالی و صدای هیجانی تر مشهود تر خواهد شد. در عین حال به جهت همخوانی در صدا با این تغییر مشکلی با سایر قطعات موجود نخواهید داشت..!      موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer DEH-S5050BT»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز mohsen: خواهش میکنم
  • 1) با توجه به قطعات موجود هدیونیت bt610 کنوود ارجعیت بیشتری جهت انتخاب دارد! خروجی کامل تر - کیفیت قدری بالاتر - امکانات بیشتر - همخوانی بالاتر صدا دلیل این برتری به شمار میرود.
  • 2) به صورت اصولی و فابریکی این امر میسر نخواهد بود.!
  • 3) گام دوم ارتقا صدا را می توانید به افزودن آمپ مونو 8106 کنوود برای درایو ساب بسپارید و با خالی شدن دو کانال 1004 کنوود به ارتقا کامپ و سپردن آن به آمپ فکر کنید. کامپ 609 جی بی ال گزینه در دسترس برای این منظور به شمار خواهد رفت.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «JVC KS-DR3002»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز سینا: خیر متاسفانه باند مکسیدر قابلیت اتصال به آمپ را ندارد و از این رو حتی با وجود تامین آمپ برای 6996s پایونیر, صدای ضعیف و دیستورت شده باند بدون آمپ مکسیدر در خروجی تاثیر منفی خود را خواهد گذاشت. از این رو بهترین انتخاب به کارگیری آمپ مناسب جهت ساپورت تک باند 6996s خواهد بود. ناگفته باقیست که درایو اصولی باند پایونیری خروجی سیستم را از حضور باند مکسیدر بی نیاز می کند. در عین حال با توجه به نیازتان و قطعات موجود:
  • با هدف امکان ارتقا بیشتر در آینده می توانید از آمپ 8604 پایونیر یا در رنج اقتصادی تر 6704 پایونیر استفاده نمایید.
  • بدون ارتقا احتمالی و ساپورت تنها یک جفت باند از آمپ 5702 پایونیر یا در رنج اقتصادی تر 3702 پایونیر استفاده نمایید.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Kenwood KDC-300UVM»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز Mobin: خواهش میکنم, از این بابت بسیار خرسندیم. در 3 رنج قیمتی به ترتیب می توانید از گزینه های ذیل استفاده کنید. توجه داشته باشید که گزینه سوم حدودا تا 80% می تواند کواک 9623 را راه اندازی کند که البته این مقدار نیز در برآیند خروجی متوازن به شمار میرود. 
  • 1) آمپ Gtwo هلیکس
  • 2) آمپ 5702 پایونیر 
  • 3) آمپ 3702 پایونیر
  • توجه: با در نظر گرفتن ارتقا بیشتر در آینده (اعم از افزودن باند دوم - کامپ - ساب) می توانید از گزینه 4 کانال و اقتصادی Dfour هلیکس نیز بهره ببرید.
  • تنظیم کردن پخش همواره مستلزم دانش از نوع سلیقه شنیداری فرد - سبک موسیقی - نوع آمپ و سایر قطعات باز می گردد. بدون اطلاع از موارد یاد شده تنظیم نادرست و به دور از تناسب انتظار خواهد بود. ممکن است شما سبک متال را بپسندید و دیگری سبک رپ و دیگری سنتی... شما بیس غالب را در شنیدن ترجیح دهید و بنده بیس تکمیلی.... بنابراین همواره در نظر داشته باشید که بهترین تنظیم کننده خودتان هستید چرا که گوش های شماست که نقش تعیین کننده را ایفا میکند... با صرف اندکی وقت و حوصله کردن در این امر یقیناً می توانید به خروجی مدنظر دست یابید. در عین حال با بررسی در این مورد چنانچه هر گونه سوال در هر پارامتر از تنظیمات داشتید بنده تمام قد در خدمتتان خواهم بود.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Helix Esprit E69X»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز محمد: ماهیت جنس صدا و نوع فاکتورهای متفاوت آنها این پیشنهاد را برای سیستم شما رد میکند. با این توصیف:
  • به عنوان اولویت اول جهت دریافت همخوانی بالاتر برگزیدن باند 690 فوکال ارجعیت بیشتر خواهد داشت.
  • به عنوان اولویت دوم در صورت نهایی شدن انتخابتان, برگزیدن 710 فوکال می تواند قابل قبول باشد.
  • توجه: برای سیستم اول می توانید از آمپ Dfour هلیکس و برای سیستم دوم از آمپ Gtr4 سونی استفاده کنید.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Helix Esprit E69X»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز omid: با هدف دریافت حداکثر کیفیت در رنج قیمتی مذکور ترکیب انتخابی هوشمندانه و رضایت بخش خواهد بود. در مورد بخش دوم سوالتان نیز اگرچه هدیونیت 1650 می تواند با یک جفت خروجی rca موجود آمپ را با واسطه تبدیل ساپورت نماید اما خب این امر محدودیت تنظیمات - کاهش کیفیت - کنترل پایین صدا را نیز به دنبال خواهد داشت. با این توصیف در صورتی که هدیونیت را به 300uvm کنوود تغییر دهید, می توانید به دریافت صدای واقعی باندها نزدیک تر شوید که این تغییر حداقل 50% بهبود خروجی را در پی خواهد داشت.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Helix Esprit E69X»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/04
دوست عزیز علی: با تفاوت بسیار محدود آمپ 702 کنوود به عنوان گزینه اول جهت راه اندازی باند کیفیتی e69x هلیکس پیشنهاد می گردد.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Kenwood KDC-300UVM»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز الیاس: با تلفیق انتظارتان از نوع خروجی و ترکیب های انتخابی یاد شده برگزیدن سیستم پیشنهادی دوم ارجعیت بیشتری خواهد داشت. هر چند که در صورت صرف هزینه بالاتر بهتر است باند e6x.2 هلیکس را با کامپ 609 جی بی ال تعویض نمایید تا جدای از تفکیک بالاتر به قدرت بیشتر نیز برای دریافت حجم زیاد دست یابید. بی شک خروجی نهایی با این ترکیب (حتی در صورت انتخاب گزینه اقتصادی تر هلیکس) نیازتان را به خوبی مرتفع خواهد ساخت و شما را راضی نگاه خواهد داشت.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer DEH-X4950BT»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز soheil: اگرچه در ساختار کیفیت و طراحی دک و کراس و مبدل های A/D دو پخش در یک کلاس کاری قرار می گیرند اما در عین حال و مشخصا در رابطه با سوالتان پاسخ مثبت است و هدیونیت 5200 در خروجی صدا یک پرده و در امکانات چند پرده بالاتر قرار خواهد گرفت.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Vibe Slick 69.3»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز معید: خواهش میکنم, دو باند هر یک نقاط قوت خود و مزایای متفاوت را ارایه میکنند...
  • باند 7150 پایونیر: در ارایه بیس نرم تر و ویبره ای تر - ووکال بهتر - صدای هیجانی تر ایده آل به شمار میرود.
  • باند 69.3 وایب: در وضوح بالای صدا - بیس کوبشی با دقت - تریبل زنده و تفکیک اندکی بالاتر از بهترین گزینه های بی بدیل بازار است. 
  • توجه: انتخاب نهایی هر یک از موارد به سلیقه شما باز خواهد گشت.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Vibe Slick 69.3»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز Hamed: اگرچه هدیونیت 7850bt پایونیر برای مقاصد حرفه ای تر به کار میرود و در صورت به کارگیری این ترکیب حداقل ارتقا نسبی در آینده پیشنهاد می گردد اما در عین حال با ترکیب یاد شده و به کارگیری باند توانمند 69.3 وایب بدون حضور آمپ می توانید تا 40% خروجی را در دسترس داشته باشید که همین میزان طبیعتاً 2.5 تا 3 برابر نسبت به خروجی فابریکی تفاوت را هم در قدرت و هم در کیفیت رقم میزند.         موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «JBL GTO939»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز سهیل: با توجه به هدیونیت موجود و نوع خودرو و سلیقه مذکور می توانید از سیستم پیشنهادی ذیل با هدف کیفیت ارجع با قدرت قابل قبول استفاده نمایید.
  • هدیونیت 2950 پایونیر + یک جفت باند 693.11 اینفینیتی + یک جفت باند e5x.2 هلیکس + آمپ Dfour هلیکس بهره مند شوید.
  • توجه: ترکیب یاد شده بارها امتحان خود را پس داده و برای دریافت صدای تلفیقی کامل قلمداد می گردد.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Maxeeder MX-DM7108BT»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
با تشکر از پاسخ دوست خوبم وحید
Hami در محصول «Focal 690 AC»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز محمد: اگر سوالتان را برای درک بهتر موضوع به دو پخش تقسیم کنیم:
  • در مورد آمپ: هر دو گزینه قادر به راه اندازی کامل باند 690 فوکال هستند. کیفیت صدا و کیفیت ساخت هر دو گزینه نیز نزدیک به یکدیگر بوده و تنها در جنس صدا شاهد اندکی وضوح بیشتر با آمپ کنوودی و ووکال و نرمی ووفر با آمپ پایونیری خواهید بود که این تغییر نیز بسیار جزیی می باشد.
  • در مورد هدیونیت: در میان دو گزینه آورده شده که اتفاقا از پر فروش ترین های بازار نیز به شمار میروند, هدیونیت 300uvm یک کلاس کاری بالاتر قرار میگیرد و 303 نیز برای نیاز شما کاربردی تر قلمداد می گردد. بنابراین با هدف مهم بودن بلوتوث 303 را انتخاب کنید و با هدف صدای اندکی کامل تر 300uvm را انتخاب نمایید. جنس صدا و امکانات دو گزینه (فرای بلوتوث) مشابه بوده و تفاوتی در این دو پارامتر مشاهده نخواهد شد.   
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Focal 690 AC»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز reza: خواهش میکنم. مبارکتون باشه و به شادی استفاده کنید. با توجه به موارد یاد شده ظاهرا آمپ و هدیونیت شما تنظیم نیست! مقاله " آموزش تنظیم گین آمپلی فایر" را در نمای سمت راست سایت حتما مطالعه فرمایید تا به صدای مدنظر نزدیک تر شوید. طبق تست و تجربه با قطعات یاد شده میزان گین حدودا در بازه ساعت 9 یا 10 خواهد بود. میزان فرکانس آمپ را نیز در حالت 70hz الی 80hz قرار دهید. طبیعتا برای دریافت صدای طبیعی افکت ها باید حذف شوند و برای این منظور نیاز است تمامی تنظیمات پخش روی صفر قرار گیرند. با اعمال تغییرات فوق می توانید به خروجی فلت با درهم ریزی پایین صدا دست یابید.          موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer DEH-X2850UI»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز حسین: بله این امکان میسر می باشد. هدیونیت های 2850 پایونیر و یا مدل جدیدتر 2950 پایونیر برای ترکیب یاد شده کافی و متناسب خواهند بود. ترکیب هماهنگ نهایی:
  • هدیونیت 2950 پایونیر + یک جفت باند 6975v3 پایونیر + ساب x1200 جی بی ال + آمپ 6704 پایونیر خواهد بود.
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pionner TS6902 R»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز محمدرضا: ای کاش نوع خودرو را بیان می کردید تا به جای اضافه کردن باند دوم برای تاقچه از یک جفت باند یا کامپ در استیج جلو با هدف بهبود فراگیری صدا و کیفیت بهره مند شوید. با این توصیف پیشنهاد به شرح ذیل خواهد بود:
  • اولویت اول با هدف بهبود کیفیت و تفکیک صدا: یک جفت باند موجود 6902 پایونیر + یک جفت کامپ 6520 اینفینیتی + آمپ Dfour هلیکس 
  • اولویت دوم با هدف افزایش بیس و پرتاب صدا: یک جفت باند موجود 6902 پایونیر + یک جفت باند 7150 پایونیر + آمپ Dfour هلیکس 
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Pioneer TS-G1620F»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/03
دوست عزیز محمد رضا: در رنج قیمتی مذکور می توانید از ترکیب یک جفت باند 502 جی بی ال برای درب جلو + یک جفت باند GT7-6 جی بی ال برای تاقچه استفاده نمایید.       موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Dragster MidBass DMX 10.1»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/02
دوست عزیز Peyman: در خدمتتون هستم. ترکیب کلی قطعات برای دریافت صدای پر حجم با تفکیک مناسب متوازن است هر چند که برای بهبود بیشتر صدا بهتر است به محدود کردن برخی موارد با اعمال تغییرات ذیل بیاندیشید:
  • هدیونیت موجود 8550 پایونیر + یک جفت میدرنج 10 درگ استر برای استیج عقب + جفت اول سوپر توییتر 102 درگ استر برای استیج عقب + یک جفت میدبیس 6 درگ استر برای استیج جلو + جفت دوم سوپر توییتر 102 درگ استر برای استیج جلو + ساب Q12 هلیکس + آمپ Gtwo هلیکس برای راه اندازی میدرنج عقب + آمپ Gfour هلیکس برای راه اندازی میدرنج جلو و سوپر توییتر ها + آمپ Gone هلیکس برای راه اندازی ساب خواهد بود.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «JVC CS-HX7158»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/02
دوست عزیز محمد: خواهش میکنم. با توجه به عدم ارتقا بیشتر قطعات در آینده - سلیقه یاد شده و همچنین عدم بهره گیری از ساب, برگزیدن ترکیب باند 7158 جی وی سی و آمپ 4704 پایونیر بهترین گزینه پیش رو خواهد بود. 7158 جز معدود گزینه هایی است که با قدرت بسیار مناسب, کیفیت قابل دفاعی را نیز از خود به نمایش میگذارد. به جز هدیونیت با کیفیت 110e آلپاین می توانید نیم نگاهی نیز به هدیونیت های x30 کنوود و 341 جی وی سی بیندازید.     موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Hertz HCX690»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/02
دوست عزیز محمود: خیر... برای راه اندازی اصولی باند hcx690 هرتز به حداقل آمپ 1004 کنوود نیاز خواهید داشت..!!        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Hertz HCX690»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/02
دوست عزیز saman: خواهش میکنم
  • در رابطه با بخش اول سوالتان: با توجه به قطعت آورده شده, می توانید از کامپ e62c.2 هلیکس جهت بهبود تفکیک و جزییات صدا و میدرنج M60 کنوود جهت بهبود قدرت و پرتاب صدای کریستالی استفاده نمایید. انتخاب نهایی هر یک از موارد به سلیقه شما باز خواهد گشت.
  • در رابطه با بخش دوم سوالتان: تغییر هدیونیت موجود 80prs به مدل های مذکور پیشنهاد نخواهد شد... در بهترین حالت با این تغییر چیزی عایدتان نمیشود...
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Kenwood KAC HQR9400»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/02
دوست عزیز hadi: خواهش میکنم, انجام وظیفه می کنیم. بله انتخاب شما بسیار آگاهانه - رده بالا - متوازن حتی در قیمت خواهد بود. در واقع 9400 اقتصادی ترین گزینه ای است که با کیفیت بالا می تواند درایو این مجموعه را به همراه داشته باشد... نصب باند 710 فوکال روی 2 کانال قدرتی و نصب باند e6x هلیکس روی دو کانال معمول درایو را برایتان به ارمغان خواهد اورد. توجه داشته باشید که با این نصب نیازی به bi-amp کردن باند (جدا کردن سوکت های ورودی ووفر و توییتر) نخواهد بود.        موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Helix Q 12W»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/01
دوست عزیز محمدرضا: در مقایسه صحیح و برابر میباید ساب IDQ12 را با ساب Q12 مقایسه کنید... مقایسه ای برابر در حکم خروجی صدای SQL
  • در عین حال در قیاس ساب مدنظر به طور خلاصه میتوان ساب داینامیک را نمونه قدرتی و با جنس بیس خاص و فرکانس نسبتا ثابت دانست و ساب هلیکس را نمونه کامل بیس موزیکالیته بر مبنای میدل بیس... ساب مقام دار Q12 در کیفیت رقبای رده بالاتری را میطلبد...
Hami در محصول «Helix Q 12W»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/01
دوست عزیز nadi: مقایسه دو برند مطرح دنیا در عرصه سیستم صوتی خودرو قدری دشوار خواهد بود به خصوص که برندی نظیر DD از بزرگترین تولید کننده های ساب ووفر های حرفه ای در دنیا باشد..! در عین حال بنا به درخواست نام برده تفاوت ها بدین شرح خواهد بود:
  • ساب ووفر 812 دیجیتال دیزاین: ساب ووفر رده اقتصادی شرکت - توان تحملی بالاتر - کیفیت ساخت بالای ویس کویل گپ - تمایل به اجرای فرکانس های پایین یا اصطلاحا bass در استاندارد آمریکا شمالی و آمریکای جنوبی و طبیعتا قدرت اندکی بالاتر
  • ساب ووفر Q12 هلیکس: ساب ووفر رده میانی شرکت - دقت بالاتر به لطف طراحی - کیفیت ساخت بالای اسپایدر و سوراند - تمایل به اجرای فرکانس های میانی یا اصطلاحا midbass در استادارد اروپایی و طبیعتا موزیکایته و کیفیت قدری بالاتر
موفق و پیروز باشید
Hami در محصول «Helix Q 12W»
فرستاده شده توسط Hami در 1396/10/01
دوست عزیز رضا: برای راه اندازی کامل یک جفت ساب Q12 هلیکس می توانید از دو عدد آمپ Gone هلیکس و یا در رنج بالاتر آمپ تک D2000PRS پایونیر و یا آمپ 3000C1 گلیدن و یا T2500 راکفورد بهره مند شوید.     موفق و پیروز باشید