درج سوال و امور مشاوره
دوستان عزیز مدتهاست که برای ارتقا سطح دانش کاربران و فرآیند نصب و راه اندازی سیستم های صورتی خودرو, مشاوره رایگان در سایت صورت میگیرد که این جز برای رضایت حال شما بزرگواران نبوده و نیست و همانطور که میدانید فروشگاه بهرام نیز بابت این مشاوره هزینه و زمان صرف میکند تا اعتماد و رضایت شما دوستداران صدا را بیش از پیش جلب کند.
در ابتدا لازم به ذکر است که برای مطرح کردن هر گونه پرسش در سایت (اعم از مشاوره, هماهنگی قطعات, ورود محصول جدید, فرآیند نصب, تنظیمات و ...) میباید حتما سوال خود را در بخش سوال و جواب سایت (نوار زیرین امتیاز کاربران در هر محصول) مطرح نمایید. همینطور درج نظرات, تجربیات, انتقادات و پیشنهادات میباید در نوار کناری سوال و جواب, بخش نظرات مشتریان مطرح گردد.
بدیهیست که پرسش های مطرح شده در بخش نظرات مشتریان تایید نخواهد شد. این قابلیت تفکیک سوالات از نظرات نیز تنها به منظور رفاه شما بزرگواران در نظر گرفته شده تا کاربر در حد ممکن برای رسیدن به پاسخ پرسش خود بتواند از سوالات مشابه دیگران به پاسخ خود برسد و بالعکس چنانچه به نظرات و تجربیات دیگران نیاز دارد در پیچ و خم سوالات سایرین دچار سردرگمی نگردد.
همچنین با توجه به انبوه سوالات دوستان در هر روز, برای آنکه بتوان به بخشی از پرسش های مطرح شده پاسخ داد, رعایت نکات ذیل ضروری است:
1) از پرسش های تکراری که قبلا مطرح شده خودداری شود چرا که پاسخ به پرسش مشابه اگر چه پاسخ یک کاربر را میدهد اما در واقع بار علمی جدیدی برای مخاطب نخواهد داشت و جدا از این, زمان صرف شده برای پاسخ سوال بعد را میگیرد و این در نهایت به زمان بر شدن پاسخ ها منجل خواهد شد.
2) از مطرح کردن کردن چند پرسش در بخش های مختلف پرهیز شود. چرا که بارها دیده میشود که چندین پرسش یک کاربر پاسخ داده شده در حالی که کاربر دیگر به دنبال پاسخ یک سوال ساده است!
3) از پرسیدن سوالات طولانی خودداری گردد. خواندن همه مطالب یک پرسش فرضاً 10 خطی و به ذهن سپردن آنها تا پاسخ سوال کاری دشوار است. حال فرض را بر این بگیریم که این امر روزانه برای چندین کاربر تکرار گردد!
4) در هر پرسش بیان نوع خودرو, قطعات موجود, هزینه مدنظر و سلیقه ای که کاربر دارد, میتواند در ارایه بهترین پاسخ حایز اهمیت باشد.
5) بنا به نیاز دوستان و همراهان سایت, برای برخی از سیستم های تماما حرفه ای که ساختار قطعات آن کلکسیونی و hi-end میباشد, طبیعتاً با توجه به سطح کار تبادل اطلاعات بیشتر مورد نیاز خواهد بود! از این رو طبق تجربه بارها شده که بیشتر از چندین بار پرسش و پاسخ رد و بدل شده اما نتیجه گیری نهایی صورت نپذیرفته و دلیل نیز مشخص است! طراحی و هماهنگی قطعات, نوع چینش و تقویت برق و اکسسوری, تعیین باکس و کیک پنل مناسب و اصولی و همینطور خدمات مشاوره ای نصب برای هر پرسش زمان بر است و کاربر میباید تا پرسش بعدی مدت زمان زیادی را به انتظار بماند و در این بین بسیاری از نکته ها را نیز فراموش میکند! از این رو برای سیستم های نام برده مشاوره به صورت تلفنی و البته به دلیل صرف زمان بیشتر و طراحی با هزینه مشاوره همراه خواهد بود. بنابراین دوستانی که پرسش های ذکر شده را برای سیستم های رده بالاتر دارند, میتوانند با درج شماره تماس خود و یا آدرس ایمیل مشاوره ها را به صورت تلفنی هماهنگ نمایند.
با تشکر
حامی
دیدگاهها
بسیار عالی
خسته نباشید و خدا قوت
تشکر از سایت و روشگاه خوبتون
مشاوره و ساخت سیستم خانگی - 09210829776
سلام به همه دوستان خوب بهرام
با سلام و احترام خدمت حامی
سیستم hi-end
سلام خسته نباشید ، کارتون
سلام.چندتا پیشنهاد دارم.لطفا
درود خدمت دوستان
افزودن نظر جدید