درج سوال و امور مشاوره

دوستان عزیز مدتهاست که برای ارتقا سطح دانش کاربران و فرآیند نصب و راه اندازی سیستم های صورتی خودرو, مشاوره رایگان در سایت صورت میگیرد که این جز برای رضایت حال شما بزرگواران نبوده و نیست و همانطور که میدانید فروشگاه بهرام نیز بابت این مشاوره هزینه و زمان صرف میکند تا اعتماد و رضایت شما دوستداران صدا را بیش از پیش جلب کند.

در ابتدا لازم به ذکر است که برای مطرح کردن هر گونه پرسش در سایت (اعم از مشاوره, هماهنگی قطعات, ورود محصول جدید, فرآیند نصب, تنظیمات و ...) میباید حتما سوال خود را در بخش سوال و جواب سایت (نوار زیرین امتیاز کاربران در هر محصول) مطرح نمایید. همینطور درج نظرات, تجربیات, انتقادات و پیشنهادات میباید در نوار کناری سوال و جواب, بخش نظرات مشتریان مطرح گردد.

بدیهیست که پرسش های مطرح شده در بخش نظرات مشتریان تایید نخواهد شد. این قابلیت تفکیک سوالات از نظرات نیز تنها به منظور رفاه شما بزرگواران در نظر گرفته شده تا کاربر در حد ممکن برای رسیدن به پاسخ پرسش خود بتواند از سوالات مشابه دیگران به پاسخ خود برسد و بالعکس چنانچه به نظرات و تجربیات دیگران نیاز دارد در پیچ و خم سوالات سایرین دچار سردرگمی نگردد.

همچنین با توجه به انبوه سوالات دوستان در هر روز, برای آنکه بتوان به بخشی از پرسش های مطرح شده پاسخ داد, رعایت نکات ذیل ضروری است:

1) از پرسش های تکراری که قبلا مطرح شده خودداری شود چرا که پاسخ به پرسش مشابه اگر چه پاسخ یک کاربر را میدهد اما در واقع بار علمی جدیدی برای مخاطب نخواهد داشت و جدا از این, زمان صرف شده برای پاسخ سوال بعد را میگیرد و این در نهایت به زمان بر شدن پاسخ ها منجل خواهد شد.

2) از مطرح کردن کردن چند پرسش در بخش های مختلف پرهیز شود. چرا که بارها دیده میشود که چندین پرسش یک کاربر پاسخ داده شده در حالی که کاربر دیگر به دنبال پاسخ یک سوال ساده است!

3) از پرسیدن سوالات طولانی خودداری گردد. خواندن همه مطالب یک پرسش فرضاً 10 خطی و به ذهن سپردن آنها تا پاسخ سوال کاری دشوار است. حال فرض را بر این بگیریم که این امر روزانه برای چندین کاربر تکرار گردد!

4) در هر پرسش بیان نوع خودرو, قطعات موجود, هزینه مدنظر و سلیقه ای که کاربر دارد, میتواند در ارایه بهترین پاسخ حایز اهمیت باشد.

5) بنا به نیاز دوستان و همراهان سایت, برای برخی از سیستم های تماما حرفه ای که ساختار قطعات آن کلکسیونی و hi-end میباشد, طبیعتاً با توجه به سطح کار تبادل اطلاعات بیشتر مورد نیاز خواهد بود! از این رو طبق تجربه بارها شده که بیشتر از چندین بار پرسش و پاسخ رد و بدل شده اما نتیجه گیری نهایی صورت نپذیرفته و دلیل نیز مشخص است! طراحی و هماهنگی قطعات, نوع چینش و تقویت برق و اکسسوری, تعیین باکس و کیک پنل مناسب و اصولی و همینطور خدمات مشاوره ای نصب برای هر پرسش زمان بر است و کاربر میباید تا پرسش بعدی مدت زمان زیادی را به انتظار بماند و در این بین بسیاری از نکته ها را نیز فراموش میکند! از این رو برای سیستم های نام برده مشاوره به صورت تلفنی و البته به دلیل صرف زمان بیشتر و طراحی با هزینه مشاوره همراه خواهد بود. بنابراین دوستانی که پرسش های ذکر شده را برای سیستم های رده بالاتر دارند, میتوانند با درج شماره تماس خود و یا آدرس ایمیل مشاوره ها را به صورت تلفنی هماهنگ نمایند.

با تشکر

حامی

دسته بندی اخبار: 

دیدگاه‌ها

از شما سپاس گذارم و بهتون خدا قوت میگم. واقعا حجم کاریتون بالاست و این مسعله برای من قابل درکه. امیدوارم دوستان هم در بهتر شدن و پیشرفت راندمان کاری سایت کوشا باشن چون در اخر خودشون از این مسعله سود میبرن و به نفع تمام کاربران هست. ممنون از شما و بهرام شاپ امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید

سلام و خسته نباشید خدمت آقای حامی عزیز واقعا که کارتون بیست و عالیه و مشاوره هاتون بینظیره  به امید موفقیت روز افزون شما 

تشکر از سایت و روشگاه خوبتون . خسته نباشین

سلام حامی جان شماره تماسم میزارم برای مشاوره گرفتن و ساخت سیستم صوتی خانگی. ممنونم. مهدی زارعی

سلام به همه دوستان خوب بهرام شاپ.. خواستم تشکر کنم برای سایت خوب و راهنمایی های خوبتون، خواستم یه پیشنهاد بدم، میتونین بررسی کنید و نرم افزار بهرام شاپ و راه اندازی کنید.. البته با یه اپلیکیشن خوب و راحت و کامل.. مثال عینی نمیارم ولی میتونید از تجارب فروشگاه های اینترنتی موفق داخلی و خارجی استفاده کنید.. کار کردن در محیط وب خیلی کندتر از نرم افزار است.. با آرزوی موفقیت

با سلام و احترام خدمت حامی عزیز بنده ام با پیشنهاد دوست عزیزمون آقای فرزاد ملکی موافقم.واقعأ یه تحول اساسی و به جا هست. ممنون از جناب حامی و سایت عالی بهرام شاپ.

با عرض سلام و احترام و خسته نباشید حضور برادر عزیزم جناب حامی. بنده قصد بستن یک سیستم hi end هلیکس بر روی ماشینم رو داشتم از این رو میخواستم جهت مشاوره برای نصب و تهیه کیک پنل و باکس و غیره تلفنی مزاحم اوقات شما بشم. موبایلم رو اینجا یادداشت میکنم تا در صورت امکان از شما راهنمایی بگیرم. با تشکر و ارادت محمد خدایی ****0914255

سلام خسته نباشید ، کارتون واقعا عالیه و قیمت اجناستون خیلی مناسبه

سلام.چندتا پیشنهاد دارم.لطفا عکس های بیشتری از محصولات بزارین و سعی کنین خودتون عکس بگیرین.اگه ویدیو از سیستم صوتی و تتظیمش توی کانالتون بزارین خیلی خوب میشه.لطفا بقیه برند هارو هم به بخشِ پایینی سایت اضافه کنید. موفق باشین.

درود خدمت دوستان چندی پیش یه باکس فرمول برای ساب 1224S3 جی بی ال خدمت شخص حامی سفارش دادم... قبلش با آمپ 1001 درگ و باکس شرکتی 60 لیتری بیس میگرفتم که قشنگ معلوم بود همه توانایی های این ساب دوست داشتنی رو باکس نشون نمیده. امروز خلاصه باکس از جناب حامی تحویل گرفته شد و همون لحظه رفتم واسه پیچ کردن ساب و گرفتن بیس>>>>>> فقط اینطور بگم که بیس زیر و رو شده!!!!! دقت 20, قدرت 20, زیبایی باکس 20, ساختش 20. البته به حامی جان گفته بودم که تمایلم بیشتر به سمت ویبره است تا کوبش. ولی انصافاً ارزش این ساب رو 5 سال دیگه هم نمی فهمیدم مگر زمانی که باکس رو فرمول می بستم! حامی جون خیلی گلی گل

افزودن نظر جدید